ÖZGEÇMİŞ
Prof. Dr. YEMLİHA COŞKUN
ycoskun@ksu.edu.tr
1. Adı Soyadı: Yemliha COŞKUN
2. Doğum Tarihi: 18.05.1967
3. Unvanı: Prof. Dr.
4. Öğrenim Durumu:
| Derece | Alan | Üniversite | Yıl |
| Önlisans | Hukuk | Anadolu Üniversitesi | 2020 |
| Lisans | Rehberlik ve psikolojik Danışmanlık | İnönü Üniversitesi | 1988 |
| Y. Lisans | Kamu Yönetimi Uzmanlığı | Türkiye ve Orta Doğu Amme İdaresi Enstitüsü | 1997 |
| Doktora | Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık | Marmara Üniversitesi | 2007 |
5. Akademik Unvanlar:
Yardımcı Doçentlik Tarihi : 28.12.2007
Doçentlik Tarihi : 21.06.2019
Profesörlük Tarihi : 25.09.2024
6. Yönetilen Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri
6.1. Yüksek Lisans Tezleri
YILDIRIM, Adem (2010). Paula Freire ve Ivan Illich’in Eğitim Anlayışları Ekseninde Radikal Eğitim Eleştirisi Üzerine Bir Araştırma, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Kahramanmaraş.
CEYHAN, Erkan (2010). İlköğretim I. Kademe Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Eğilimleri İle Duygusal Zeka Düzeyleri Arasındaki İlişki. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Kahramanmaraş.
KURNAZ, Ayşe (2011). İlköğretim Öğretmenlerinin Yaratıcılık Düzeyleri ve Demokratik Tutumları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Kahramanmaraş.
BAŞ, Arife (2016). Okul Öncesi Öğretmenlerinin Örgütsel Sosyalleşme ile Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Kahramanmaraş.
ARSLANTAŞ, Hülya (2016). Okul Öncesi Öğretmenlerinin Empatik Eğilim Düzeyleri İle Duygusal Zekaları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Kahramanmaraş.
SERİN, Sakine (2018). İlkokul Öğretmenlerinin Yıldırma (Mobbing) Davranışlarına Maruz Kalma Düzeyleri, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Kahramanmaraş Sütçü imam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, Kahramanmaraş.
GÖRGEL, Hacı Mustafa (2018). Okul Yöneticilerinin Yenilik Yönetimi Yeterliklerine İlişkin Öğretmen ve Okul Yöneticisi Algılarının İncelenmesi, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, Kahramanmaraş.
DERER, Nuriye Batmaz (2018). Evrensel Tasarıma Dayalı Öğretimin Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce dersindeki Bilişötesi farkındalıklarına ve Özel Yeterlik İnançlarına Etkisi, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, Kahramanmaraş.
PARMAKSIZ, Yasin (2018). Ortaokul Öğretmenlerinin Zorunlu Yer Değiştirme (Rotasyon) Algıları ile Örgüt Kültürü Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, Kahramanmaraş.
ÖZBAŞ, Fatih (2019). Öğretmenlerin Örgütsel Stres Kaynakları ve Stres Belirtileri ile İş Doyumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, Kahramanmaraş.
ÖNEM, Ahmet (2020) Okul Öncesi Çocukların Bakış Açısı Alma Becerilerine Anne Tutumunun Etkisi, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, Kahramanmaraş.
DURDU, Abdurrahim (2022). Uzaktan Eğitimde Öğretmen Olmak: Sınıf Öğretmenlerinin Algılarının İncelenmesi, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, Kahramanmaraş.
SEÇME, Muhammed Mustafa (2022). 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Konularını Öğrenmede YouTube Platformundan Yararlanma Nedenleri, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı, Kahramanmaraş.
Yüksek Lisans Projeleri
ALTAY, Cüneyt A. (2011). Ortaöğretim Öğrencilerinin Sosyal Yetkinlik Beklentileri ile Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişki. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Kahramanmaraş.
KALA, Ahmet (2014). Sınıf Öğretmenlerinin Psikolojik Şiddete Maruz Kalma Düzeyleri.Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Kahramanmaraş.
TOPAK, Ahmet (2014). Ortaöğretim Kurumlarında Zaman Yönetimi.Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Kahramanmaraş.
ESKİTÜTÜNCÜ, Beyhan (2014). Örgün Eğitimde Çevre İmkanlarının Kullanılması.Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Kahramanmaraş.
SUÇATI, Halit (2014). Eğitim Yönetiminde Değer Kavramı.Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Kahramanmaraş.
DİNÇASLAN, M. Fatih (2014). Eğitim Yönetiminde Stratejik Planlama Bağlamında Yükseköğretim Kurumlarının Stratejik Planlarında Yer Alan Vizyon ve Misyon İfadelerinin Analizi.Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri AnabiDalı, Kahramanmaraş.
CAN, Ramazan (2014). Stajyer Öğretmenlerin Yetiştirilme Sürecinde Hizmetiçi Temel Eğitim ve Hazırlayıcı Eğitim Kursları ile İlgili Stajyer Öğretmenlerin Görüşleri. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Kahramanmaraş.
ERSOY, Süleyman (2014). Okul Kültürünün Oluşumunda ve Okul Yönetiminde Kültürel Bir Lider Olarak Müdürün Rolü.Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı, Kahramanmaraş.
6.2. Doktora Tezleri
7. Yayınlar
7.1. Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI & SSCI & Arts and Humanities)
7.2. Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
COŞKUN, Yemliha (2017). Examination of Young Adults' Frequency of Social Media Use within a Narcissistic Context, Journal of Education and Practice, 8 (29), 133-142. Retrieved from https://www.iiste.org/Journals/index.php/JEP/article/view/39265
COŞKUN, Yemliha (2017). Values within the Context of Postmodernity and Their Roles in Happiness: A Research on University Students,Universal Journal of Educational Research 5 (12), 2331-2340. DOI: 10.13189/ujer.2017.051224
COŞKUN, Yemliha (2018). A Comparative Study on University Students' Rational and Experiential Thinking Styles In Terms of Faculty, Class Level and Gender Variables, Universal Journal of Educational Research, 6 (9), 1863-1868. DOI:10.13189/ujer.2018.060902
COŞKUN, Yemliha (2018). A Study on Metacognitive Thinking Skills of University Students, Journal of Education and Training Studies, 6 (3), 38-46. DOI:10.11114/jets.v6i3.2931
BATMAZ-DERER, Nuriye., & COŞKUN, Yemliha. (2021). The effect of universal design for learning on metacognitive awareness and self –efficacy beliefs in English, International Online Journal of Educational Sciences, 13 (1), 271-289.
DOI: https://doi.org/10.15345/iojes.2021.01.018
7.3. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler
COŞKUN, Yemliha (2010). İlköğretim II. Kademe Öğretmenlerinin, Mesleki Etik Davranışlarına İlişkin Öğrenci Algıları. Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II,16-18 Mayıs. Bildiriler Kitabı. Ankara, Hacettepe Üniversitesi.
COŞKUN, Yemliha (2017). Young Adults' Social Media Use Patterns and Their Narcissistic Dispositions. 4th. International Conference on Social Sciences and Education Research 08-10 September 2017. Özet Kitabı. Ankara, Turkey.
COŞKUN, Yemliha (2017). The Relation Between Happiness and Value Orientation: a Research on University Students. 4th. International Conference on Social Sciences and Education Research 08-10 September 2017. Özet Kitabı. Ankara, Turkey.
COŞKUN, Yemliha (2017). Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Danışma ve Rehberlik Hizmetleri İhtiyaç Örüntüsü ve Yardım Arama Davranışları/University Students' Need Patterns Regarding Psychological Counseling and Guidance Services and their Behaviors towards Searcing Assistance.1st International Symposium on social Sciences and Educational Research 3-5 November 2017, Özet Kitabı. Antalya, Turkey.
COŞKUN, Yemliha., DERER, Nuriye. B., (2019). The Effect of Universal Design for Learning on Metacognitive Awareness and Self-Efficacy Beliefs, 7th İnternational Congress on Curriculum and Instruction, 9-12 October, Özet Kitabı. Ankara, Turkey.
COŞKUN, Yemliha., ÖNEM, Ahmet. (2020) Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Öğrenme Merkezlerinde ve Evde Oyun Kurma Davranışları, Uluslararası 5 Ocak Sosyal ve Beşeri Bilimler Kongresi, 3-5 Ocak, Özet Kitabı. Adana, Turkey.
COŞKUN, Yemliha. (2020). Okullardaki Gürültü Kirliliğine İlişkin Öğretmen Farkındalığı, Olası Müdahale Biçimleri ve Bazı Önlemler, 7. Uluslararası Kültür ve Medeniyet Kongresi, 24-26 Ocak, Özet Kitabı. Şanlıurfa, Turkey.
COŞKUN, Yemliha., DURDU, Abdurrahim (2022). İlkokul Son Sınıf Öğrencilerinin Rehber Öğretmenlere İlişkin Metaforik Algıları, Metaphorical Perceptions of Prımary School Final Students Regarding Guidance Teachers, 8th International Mardin Artuklu Scientific Researches Conference June 04-06 Haziran, Özet Kitabı. Mardin, Turkey.
7.4. Yazılan uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler
7.5. Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
DENİZ, Levent ve COŞKUN, Yemliha (2004). Öğretmen Adaylarının İnternet Kullanımına Yönelik Yaşantıları. M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 20: 39-52. Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/maruaebd/issue/359/198
COŞKUN, Yemliha (2007). Lise Öğrencilerinde Öğrenilmiş Güçlülük ve Kontrol Odağı Algılama Düzeyi İlişkisi. Marmara Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 25, 71-85. Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/maruaebd/issue/353/2501
COŞKUN, Yemliha. (2007). Ortaöğretim Öğrencilerinin Umutsuzluk Durumları ve Aile İşlevselliği İlişkisinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 26, 11-26. Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/maruaebd/issue/382/2406
COŞKUN, Yemliha (2008). Ortaöğretim Öğrencilerinin Aile İçi İlişkilerinin, Öğrenilmiş Güçlülük Düzeylerini Yordama Gücü, İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, 9 (16), 43-65. Retrieved from https://dergipark.org.tr/en/pub/inuefd/issue/8707/108714
COŞKUN, Yemliha ve AKKAŞ, Günbey (2009). Engelli Çocuğu Olan Ailelerin Sürekli Kaygı Düzeyleri İle Sosyal Destek Algıları Arasındaki İlişki. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi.10 (1), 213-227. Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/kefad/issue/59520/855982
COŞKUN, Yemliha. & Kurnaz, Ayşe (2009). İlköğretim Öğrencilerinin Benlik Saygısı ve Akran Baskısı Düzeyi İlişkisi Üzerine Bir İnceleme. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0 (17), 112-129. Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/sakaefd/issue/11213/133915.
COŞKUN, Yemliha (2009). Ortaöğretim Öğrencilerinin Öğrenilmiş Güçlülük ve Aile İçi İlişkileri, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 18(2):104-118. Retrieved from https://dergipark.org.tr/en/pub/cusosbil/issue/4382/60127
COŞKUN, Yemliha ve YILDIRIM, Adem (2009). Üniversite Öğrencilerinin Değer Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi.VI (1), 311-328. Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/yyuefd/issue/13711/166007
COŞKUN, Yemliha. ve ALTAY, Cüneyt Altan (2009). Lise Öğrencilerinde Yabancılaşma ve Benlik Algısı İlişkisi, M.Ü. Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 29: 41-56. Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/maruaebd/issue/370/2112
COŞKUN, Yemliha (2010). Lise Son Sınıf Öğrencilerinin Kontrol Odağı ve Umutsuzluk Düzeyleri Arasındaki İlişki, Kahramanmaraş Sütçü imam Üniversitesi, Sosyal Bilimler Dergisi, 7 (1), 117-130. Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/ksusbd/issue/10280/126119
COŞKUN, Yemliha ve BAŞ, Arife (2015). Okul Öncesi Eğitime Devam Eden Çocukların Anne Babalarının Çocuk Yetiştirmeye Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12 (2), 195-210. Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/ksusbd/issue/10293/126264
COŞKUN, Yemliha., ARSLANTAŞ, HÜLYA (2016). Okul öncesi eğitime devam eden çocukların televizyon izlemelerine yönelik anne görüşlerinin incelenmesi, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 13(2), 1–16. Retrieved from https://dergipark.org.tr/en/pub/ksusbd/issue/24103/255832
COŞKUN, Yemliha (2018). Üniversite Öğrencilerinin Psikolojik Danışma ve Rehberlik İhtiyaç Örüntüleri ve Başvurdukları Yardım Kaynakları. Electronic Turkish Studies, 13 (3), 213-228. DOI Number: http://dx.doi.org/10.7827/TurkishStudies.12898
COŞKUN, Yemliha. ve ÖNEM, Ahmet. (2020). Anaokuluna Devam Eden Çocukların Öğrenme Merkezlerinde ve Evde Oyun Kurma Davranışlarının Karşılaştırmalı Analizi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 19(75), 1075-1093. DOI: 10.17755/esosder.672061
BAŞ SAKA, Arif. ve COŞKUN, Yemliha (2020). Okul Öncesi Öğretmenlerinin Örgütsel Sosyalleşme İle Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi . Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 17 (2) , 729-749 . DOI: 10.33437/ksusbd. 711270
COŞKUN, Yemliha (2021). Öğretmen Görüşleri Bağlamında Okullarda Gürültü Kirliliği Sorunsalı, Teknolojik ve Eğitsel Çözüm Önerileri. Itobiad: Journal of the Human & Social Science Researches, 10(1): 207-230. https://doi.org/10.15869/itobiad.833459
COŞKUN, Yemliha ve ÖNEM, Ahmet. (2021). Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Meslek Algıları ve Geleceğe Dönük Mesleki Hayalleri. Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi, 5(2), 289-330. DOI: 10.24130/eccd-jecs.1967202152256
ÖNEM, Ahmet ve COŞKUN, Yemliha. (2021). Okul Öncesi Dönem Çocukların Bakış Açısı Alma Becerilerinin Anne Tutumları Açısından İncelenmesi.Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23(3),714-735 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/erziefd/issue/67718/825471
DURDU, Abdurrahim ve COŞKUN, Yemliha (2023). COVID-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitimde Öğretmen Olmak: Sınıf ÖğretmenlerininAlgılarının İncelenmesi. Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 11(1), 15-36. https://doi.org/10.52826/mcbuefd.1211859 Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/mcbuefd/issue/78578/1211859
COŞKUN, Yemliha ve ÖNEM, Ahmet (2024). Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çizgi Film Karakterleriyle Özdeşim Kurma Eğilimleri . Temel Eğitim, (21), 42-56 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/temelegitim/issue/78770/1349169
Seçme, Muhammed Mustafa & Coşkun, Yemliha. (2024). 8. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Konularını YouTube Platformundan Öğrenme Nedenleri. SDU International Journal of Educational Studies, 11(1), 34-50. https://doi.org/10.33710/sduijes.1392074
7.6. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri (Özet) kitabında basılan bildiriler
COŞKUN, Yemliha (2009). Üstün Yetenekli Öğrencilerin Anne Tutumlarının İncelenmesi. Üstün Yetenekli Çocuklar II. Ulusal Kongresi, Yeni Açılımlar / 25-27 Mart. Özet Kitabı. Eskişehir, Anadolu Üniversitesi.
COŞKUN, Yemliha (2009). İlköğretim Öğretmenlerinin.Yapılandırmacı Yaklaşım Temelinde Ölçme ve Değerlendirme Etkinliklerine İlişkin Görüşleri, 18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, 1-3 Ekim. Özet Kitabı. İzmir, Ege Üniversitesi.
COŞKUN, Yemliha (2009). İlköğretim Öğretmenlerinin Örgütsel Stres Kaynakları Üzerine Bir Çalışma. IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 7-9 Ekim. Bildiri Kitabı. İstanbul, Marmara Üniversitesi.
COŞKUN, Yemliha (2009). İlköğretim Öğrencilerinin Karşılaştıkları Zorbalığa Yönelik Bir İnceleme. X.Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi,21-23 Ekim. Özet Kitabı. Adana, Çukurova Üniversitesi.
7.7. Diğer yayınlar
7.8. Uluslararası atıflar
8. Projeler
9. İdari Görevler
| Görev Unvanı | Görev Yeri | Yıl |
| Dekan Yardımcısı | KSÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2008-2010 |
| Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı Başkanlığı | KSÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2009-2018 |
| Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği | KSÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ | 2008-2011 |
| Enstitü Yönetim Kurulu Üyeliği | KSÜ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ | 2010-2012 2017-2020 |
| Engelli Öğrenci Birimi Üyeliği | KSÜ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI | 2011-2012 |
| Eğitim Öğretim işleri Komisyon Üyeliği | KSÜ REKTÖRLÜK | 2011-2012 |
| Sürekli Eğitim Merkezi Yönetim Kurulu Üyeliği | KSÜ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ | 2011-2013 |
| Etik Kurul Üyeliği | Sosyal Bilimler Enstitüsü | 2015-2018 |
10. Bilimsel ve Mesleki Kuruluşlara Üyelikler
11. Ödüller
12. Son iki yılda verdiğiniz lisans ve lisansüstü düzeyde verilen dersler
| Akademik Yıl | Dönem | Dersin Adı | Haftalık Saati | Öğrenci Sayısı |
| Teorik | Uygulama |
| | | | | |
| 2023-2024 | Güz | RPD (273) Psikolojik Danışma ve Reh. Giriş RPD (421) Aile Danışmanlığı (Grup1) RPD (421) Aile Danışmanlığı (Grup2) RPD (325) Psikolojik Dan. İlke ve Tek.(Grup1) RPD (325) Psikolojik Dan İlke ve Tek.(Grup2) RPD (427) Bireyle Psikolojik Danışma Uyg. 1 MB (427) Okullarda RPD Uygulama.1(Grup 1) MB (427) Okullarda RPD Uygulama. 1 (Grup 2) UZY1 Eğitim Bilimleri Uzmanlık Alan Dersi (YL) YLTEZ1 Yüksek Lisans Tezi PF(301) Rehberlik ve Özel Eğit.(FOR-Coğrafya) PF(301) Rehberlik ve Özel Eğit.(FOR-Tarih) | 3 2 2 2 2 1 2 2 4 0 3 3 | 0 0 0 0 0 2 6 6 0 0 0 0 | 62 32 37 42 45 17 5 6 1 1 184 153 |
| 2023-2024 | Bahar | MB (428) Okullarda RPD Uygulama(II) (Grup 1) MB (428) Okullarda RPD Uygulama(II) (Grup 2) RPD (426) Rehberlik ve Psik. Dan Sem. (Grup 1) RPD (426) Rehberlik ve Psik. Dan Sem. (Grup 2) RPD (324) Psikolojik Dan. Becerileri (Grup1) RPD (324) Psikolojik Dan. Becerileri (Grup2) RPD(428) Bireyle Psk. Danış. Uygulaması2 UZY2 Eğitim Bilimleri Uzmanlık Alan Dersi (YL) YLTEZ2 Yüksek Lisans Tezi PFE(104)Eğitim Psikolo (Formasyon) (Grup 1) PFE(104)Eğitim Psikolo. (Formasyon) (Grup 2) |
2 2 2 2 1 1 1 4 0 3 3 |
6 6 0 0 2 2 2 0 0 0 0 |
6 5 21 19 33 34 17 1 1 50 54 |
| 2024-2025 | Güz | RPD (273) Psikolojik Danışma ve Reh. Giriş RPD (421) Aile Danışmanlığı (Grup1) RPD (421) Aile Danışmanlığı (Grup2) RPD (325) Psikolojik Dan. İlke ve Tek.(Grup1) RPD (325) Psikolojik Dan İlke ve Tek.(Grup2) RPD (427) Bireyle Psikolojik Danışma Uyg. 1 MB (427) Okullarda RPD Uygulama.1(Grup 1) MB (427) Okullarda RPD Uygulama. 1 (Grup 2) UZY1 Eğitim Bilimleri Uzmanlık Alan Dersi (YL) YLTEZ1 Yüksek Lisans Tezi PF(301) Rehberlik ve Özel Eğit.(FOR-Coğrafya) PF(301) Rehberlik ve Özel Eğit.(FOR-TDE) |
3 3 3 2 2 1 2 2 4 0 3 3 |
0 0 0 0 0 2 6 6 0 0 0 0 |
61 31 38 28 25 19 6 6 0 0 111 171 |
| 2024-20245 | Bahar | MB (428) Okullarda RPD Uygulama(II) (Grup 1) MB (428) Okullarda RPD Uygulama(II) (Grup 2) RPD (426) Rehberlik ve Psik. Dan Sem. (Grup 1) RPD (426) Rehberlik ve Psik. Dan Sem. (Grup 2) RPD (324) Psikolojik Dan. Becerileri (Grup1) RPD (324) Psikolojik Dan. Becerileri (Grup2) RPD(428) Bireyle Psk. Danış. Uygulaması2 UZY2 Eğitim Bilimleri Uzmanlık Alan Dersi (YL) YLTEZ2 Yüksek Lisans Tezi PFE(104)Eğitim Psikolo (Formasyon) (Tarih) PFE(104)Eğitim Psikolo. (Formasyon) (Mat.) | 2 2 2 2 1 1 1 4 0 3 3 | 6 6 0 0 2 2 2 0 0 0 0 | 6 4 29 34 21 31 21 0 0 134 75 |
|
2025-2026
|
Güz
| RPD (421) Aile Danışmanlığı (Grup1) RPD (421) Aile Danışmanlığı (Grup2) RPD (325) Psikolojik Dan. İlke ve Tek.(Grup1) RPD (325) Psikolojik Dan İlke ve Tek.(Grup2) RPD (427) Bireyle Psikolojik Danışma Uyg. 1 MB (427) Okullarda RPD Uygulama.1(Grup 1) MB (427) Okullarda RPD Uygulama. 1 (Grup 2) PF(301) Rehberlik ve Özel Eğit.(FOR-Matematik) PF(301) Rehberlik ve Özel Eğit.(FOR-HELİTAM)
| 3 3 2 2 2 2 2 3 3
| 0 0 0 0 2 6 6 0 0
| |