KARİYER VE GİRİŞİMCİLİK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ (KAGİM)
KSÜ/İŞKUR KOSGEB UYGULAMALI GİRİŞİMCİLİK EĞİTİMİ (23-26 Mart 2019) BAŞVURU DUYURUSU
KURS PORTAL NO
:
756394
KURS ADI
İşletmeci
İŞBİRLİĞİ YAPAN KURUM/ KURULUŞLAR
KSÜ REKTÖRLÜĞÜ /İŞKUR İL MÜDÜRLÜĞÜ/KOSGEB KAHRAMANMARAŞ MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM YERİ ADRESİ
Yavuz Selim Mah. Değirmenciler Cad. Yeni Sanayi Sitesi
DULKADİROĞLU MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ (Eski Çıraklık Eğitim Merkezi)
KURS/PROGRAM TÜRÜ
Girişimcilik Eğitim Programı
BAŞLAMA TARİHİ
23.03.2019
BİTİŞ TARİHİ
26.03.2019
TOPLAM SÜRE
32 saat - 4 gün (Eğitim saatleri: 12.00-20.00)
ALINACAK KİŞİ SAYISI
100
SON BAŞVURU TARİHİ
12.03.2019 (SALI)
- 12.03.2019 tarihine kadar İŞKUR İl Müdürlüğüne giderek veya www.iskur.gov.tr adresinden 756394 nolu programa başvuru yapmanız;
- Ayrıca 17.03.2019 PAZAR tarihine kadar e-devlet üzerinden KOSGEB'in girişimcilik katılımcı başvuru sayfasından 23-26.03.2019 tarihli Türkiye İş Kurumu yazan eğitime başvuru yapmanız gerekmektedir.
(HER İKİ BAŞVURUNUN DA YAPILMASI ZORUNLUDUR)
MÜLAKAT TARİHİ/ SAATİ/ YERİ
Tarih: 13.03.2019 (ÇARŞAMBA) / Saat: 10.00 - 12.00 / Yer: Kahramanmaraş Çalışma Ve İş Kurumu İl Müdürlüğü Binasında (MÜLAKATA KATILMAK ZORUNLUDUR)
YAŞ ARALIĞI
19-65
ÖĞRENİM DURUMU
İlköğretim -Doktora
CİNSİYET
Kadın - Erkek
BAŞVURU SÜRECİ
BU EĞİTİMDE KATILIMCI OLABİLMENİZ İÇİN;
1- 12.03.2019 salı tarihine kadar İŞKUR İl Müdürlüğüne giderek veya www.iskur.gov.tr adresinden 756394 nolu programa başvuru yapmanız,
2- Ayrıca 17.03.2019 tarihine kadar e-devlet üzerinden KOSGEB'in girişimcilik katılımcı başvuru sayfasından 23-26.03.2019 tarihli Türkiye İş Kurumu yazan eğitime başvuru yapmanız,
3- 13.03.2019 Çarşamba günü 10:00-12:00 saatleri arasında yapılması planlanan seçmeye/mülakata katılmanız zorunludur.
Akademik ve idari personellerin kişisel duyuru ve haberlerini içerir. (Son Haber Tarihi : 26.08.2025)
Öğrenci
Mezun
Akademik Personel
İdari Personel
Aktif Program
Akredite Birim
Öğretim Elemanı Başına Öğrenci
Kütüphane Kaynağı
Tüm Hakları Saklıdır © 2019
Tasarım ve Geliştirme: Bilgi İşlem Daire Başkanlığı